نمونه موردی مدرسه ابتدایی جان اس مک کین سوم / اورکات | وینسلو
مدرسه ابتدایی و میانی
•
باکی، ایالات متحده
معماران: اورکات وینسلو
حوزه :
95000 فوت مربع
سال:
2021
عکس ها: مت وینکوئیست عکاسی
تولید کنندگان: دالتیل، کوریان، مچوشیدز، مدرنفولد
خدمات مهندسی MEP: IMEG
شرکت مهندسی سازه: Caruso Turley Scott, Inc.
همکار Landscape: TRUEFORM
مشاوره LEED: Quest Energy Group, LLC
توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. جان دیویی، در آغاز قرن بیستم، چشماندازی را برای آموزش مدرن مطرح کرد و آیندهای را دوباره تصور کرد که در آن مدارس «بهدقت توزیع دانش و یادگیری را از طریق تحقیق فعال متعادل میکنند». جان اس. مک کین سوم ابتدایی، تنها مدرسه ای که به نام سناتور فقید نامگذاری شده است، این آرمان ها را پذیرفته و مظهر آن است. این مدرسه برای حمایت از برنامه درسی C-STEM طراحی شده است و همچنین یادگیری اجتماعی و عاطفی را تقویت می کند.
برای ایجاد یک جهت طراحی، گنجاندن مدرسه در بافت بزرگتر و راه اندازی منطقه مدرسه برای موفقیت در آینده، از یک فرآیند ایجاد مشترک، تحت رهبری جامعه استفاده شد. این پروژه باید بر چندین چالش غلبه می کرد که بزرگترین آنها همه گیری COVID-19 بود. تلاشهای اصلی طراحی باید در بهار 2020 به یک قالب آنلاین تبدیل میشد، و کل تیم را به چالش میکشید تا همچنان یک فرآیند جامع، جامعه محور/ ایجاد مشترک را حفظ کند و ایمنی را حفظ کند.
زنجیره تامین و کمبود نیروی کار ناشی از بیماری همه گیر، و در نتیجه تشدید هزینه ها، پروژه مجبور به تجدید نظر شد و سه ماه از برنامه ساخت خارج شد. در نهایت ساخت و ساز باید در کمتر از 8 ماه انجام می شد! علیرغم این چالش ها، جان اس. مک کین سوم یک سازمان یادگیری موفق مبتنی بر جامعه است. سه انجمن یادگیری وجود دارد که در ابتدا در امتداد باندهای کلاس سنی سنتی فعالیت می کردند. آنها به راحتی می توانند خود را با یک گروه مبتنی بر توانایی که حول آموزش هایی که شامل یادگیری هدایت شده توسط معلم توسط دانش آموز است، سازماندهی شده است.
جوامع یادگیرنده محور دارای زیرساختهای چند بعدی هستند که از روشهای یادگیری مبتنی بر مغز پشتیبانی میکنند و درجه بالایی از انعطافپذیری، تنوع و فرصتهای مشارکتی را در مقیاسهای مختلف ارائه میدهند. اصول طراحی بیوفیلیک و کارایی بالا مانند نور طبیعی کافی، نماها، دسترسی به فضای باز، و تعادل چشم انداز و پناهگاه، به تأمین سلامتی ساکنین کمک می کند و در عین حال پایه ای محکم برای یادگیری در سطح بالاتر ایجاد می کند.
جوامع یادگیرنده محور دارای زیرساختهای چند بعدی هستند که از روشهای یادگیری مبتنی بر مغز پشتیبانی میکنند و درجه بالایی از انعطافپذیری، تنوع و فرصتهای مشارکتی را در مقیاسهای مختلف ارائه میدهند. اصول طراحی بیوفیلیک و کارایی بالا مانند نور طبیعی کافی، نماها، دسترسی به فضای باز، و تعادل چشم انداز و پناهگاه، به تأمین سلامتی ساکنین کمک می کند و در عین حال پایه ای محکم برای یادگیری در سطح بالاتر ایجاد می کند.
زندگی، میراث و اخلاق سناتور مککین از طریق یک استراتژی نام تجاری با استفاده از طراحی محاسباتی، به عنوان ویژگیهایی برای دانشآموزان برای باز کردن بستهبندی در طول دوره رشد و رشد خود در مدرسه گنجانده شده است.
گالری تصاویر :