مجتمع مسکونی صنعتی LOFT / Botticini + Facchinelli ARW

خانه ها، آپارتمان ها، استفاده مجدد تطبیقی

میلانو، ایتالیا
معماران: Botticini + Facchinelli ARW
حوزه :
2600 متر مربع
سال:
2021
عکس ها: فرانچسکا وزولی
سازندگان: BANDALUX، Duravit، Pliem Parket، Riva Giardini، Velux، iContainers
سیستم الکتریکی : Milani Giovanni & C. Srl – Osnago LC
سیستم مکانیکی: Termotecnica Garolfi
شرکت ساختمانی : Ediltecno Restauri

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. LOFT یک پروژه مسکونی است که در بازسازی یک ساختار صنعتی معمولی پس از جنگ واقع در حومه میلان در منطقه خیابان مونزا، نزدیک ایستگاه زیرزمینی و راه‌آهن دخالت می‌کند. این معماری از سه بلوک با یک بخش شیروانی معمولی و یک سازه فولادی داخلی تشکیل شده است. سه کشتی صنعتی موازی و طولانی، بدنه ای از ساختمان را نشان می دهند و توسط پاسیوهایی بریده شده اند که اجازه می دهد فضا برای استفاده مسکونی بازیابی شود.

25 اتاق زیر شیروانی در خیابان کولوملا یک مجتمع مسکونی زیبا را تشکیل می‌دهند که در طبقه همکف و نیم طبقه، با حجم‌هایی در اندازه‌های مختلف و همه با باغ‌های خصوصی، هر دو دارای پاسیو داخلی و باغ خارجی، توسعه یافته‌اند، در حالی که 4 آپارتمان دارای ایوان‌های رو به بیرون هستند. هر آپارتمان حداقل یک فضای گاراژ/پارکینگ در زیرزمین دارد، با دسترسی به یک سطح شیب دار از مسیر ورودی Via Parmenide (خیابان).

DCIM100MEDIADJI_0389.JPG

دو ورودی عابر پیاده به ترتیب از Via Parmenide و Via Columella وجود دارد. با هدف دست نخورده نگه داشتن ویژگی های ساختمان صنعتی که مداخله از آن شکل می گیرد، با پنجره های بزرگ، باغ های خصوصی و پاسیوهای داخلی غنی شده است. شیروانی ها راه حل های زندگی را ارائه می دهند که از نظر اندازه و حجم متنوع هستند و عملکرد انرژی بالایی دارند.

ارتفاع داخلی سخاوتمندانه امکان درج مراحل نیم طبقه را فراهم می کند و استفاده از رنگ خاکستری تیره برای گچ کاری، در تضاد با رنگ سبز تند که سازه را در بر می گیرد، بعد جدیدی از جذابیت و کیفیت فضایی فوق العاده را ایجاد می کند که در آن حضور مهم نور است. همراه با محیط سبز خصوصی، از نظر آکوستیک نیز به حفظ حریم خصوصی کمک می کند. در داخل، هر واحد مسکونی با هدف حفظ تداوم رنگ و متریال با ساختمان موجود، ادغام عناصر پروژه محافظه کارانه با مداخلات ساختاری نوآورانه طراحی شده است.

گالری تصاویر :

DCIM100MEDIADJI_0359.JPG

یک نظر ارسال کنید