نمونه موردی مجتمع مسکونی جدید در آمستردام فضایی برای حیات وحش ایجاد می کند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی در آمستردام :

مجتمع آپارتمانی جدید طراحی شده توسط Venhoeven CS و DS Landschapsarchitecten با هدف تحریک تنوع زیستی مشخص می شود. این مجموعه که در زمینی به مساحت چهار هکتار در Sluisbuurt در Zeeburgereiland در آمستردام واقع شده است، شامل 82 خانه، یک گاراژ پارکینگ و فضاهایی برای مغازه ها و مشاغل خواهد بود. پروژه شامل طبیعت توجه ویژه ای به طراحی بام های سبز، تراس ها و نماها برای ایجاد محیط های خرد برای گیاهان و جانوران محلی و بهینه سازی مصرف انرژی دارد.

این قطعه در نزدیکی یک پارک عمومی قرار دارد و با آبراه داخلی Sluisbuurt هم مرز است. پروژه Zoop Zeeburg با ارائه جایگزین هایی برای چهار نوع محیط طبیعی: درختان، بوته زارها، علفزارها و محدود به آب، سرپناهی برای گونه های جانوری فراهم می کند. Zoop اصطلاحی است برای یک مدل سازمانی برای همکاری بین زندگی انسانی و غیر انسانی که نشان دهنده منافع همه است.

این پروژه همچنین شامل اقدامات دیگری برای بهبود رتبه پایداری آن است، مانند شیشه‌های سه‌گانه، سیستم‌های بازیابی حرارت و پانل‌های خورشیدی ادغام شده در طراحی. مرحله ساخت و ساز قرار است در سال 2024 با هدف تکمیل در سه ماهه اول سال 2026 آغاز شود. این پروژه بخشی از Sluisbuurt است، محله ای پایدار و بدون خودرو با ساختمان هایی در ترکیب ساختمان های بلند و کم ارتفاع و شامل موارد بیشتری است. بیش از 5500 خانه و امکانات.

ما به کمکی فراگیر از طبیعت که Zoop Zeeburg به زودی به Sluisbuurt و شهر آمستردام خواهد کرد، افتخار می کنیم. با تیم طراحی و توسعه گسترده و یکپارچه، شهرداری و کاربران آینده، ما به توسعه ساختمان به مکانی که مردم، معماری گیاهان و حیوانات در خانه خود احساس کنند ادامه خواهیم داد. Zoop مفهومی است که باید دارای شرایط سختگیرانه باشد و ما اطمینان داریم که این طرح پس از ارزیابی وضعیت رسمی Zoop را دریافت خواهد کرد. – پیتر هیولینک، مدیر AM Noordwest.

این مجتمع آپارتمانی مجتمع مسکونی شامل 82 آپارتمان در اندازه های مختلف است تا برای بسیاری از ساکنان محل اقامت مسکونی فراهم کند. طبقه همکف دو ارتفاع فضاهای جذابی را برای معماری ساختمان مغازه ها و مشاغل محلی ایجاد می کند. توسعه با تعادل و تضاد مشخص می شود: حاشیه های شهری با امکانات عمومی در امتداد خیابان اصلی. “دنیای درونی” سبز-آبی صمیمی در آب های داخلی، نزدیک پارک عمومی.

یک نظر ارسال کنید