هتل:

بلغارستان
معماران: STARH
حوزه :
3600 متر مربع
سال:
2022
عکس ها: دیان استانچف
سازندگان: Grohe، ETEM، JAF، Orona Pecres، POLARIS، Pava Resine، Regips
معمار اصلی: سوتوسلاو استانیسلاوف

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هتل اومانی در مجاورت پارک طبیعی گلدن سندز در نزدیکی شهر وارنا بلغارستان واقع شده است و مستقیماً به سمت دریای سیاه می نگرد. با قدم زدن در اطراف، می توان ساختمان را دید که به آرامی در پشت ده ها بلوط و ایسر ظاهر می شود، تقریباً شبیه تقلید. با وجود اینکه این سایت به دلیل داشتن اقامتگاه گلدن سندز در نزدیکی شلوغ است، فضای هتل اومانی به عنوان یک مانع طبیعی و عایق برای آرامش به نظر می رسد.

در ابتدا، برنامه مشتری برای یک ساختمان آپارتمان بود. با این حال، بعداً در این فرآیند، او تصمیم گرفت آن را به یک ساختمان هتل تبدیل کند و همچنین شخصاً آن را مدیریت کند و آن را به عنوان مأموریت خود در نظر گرفت. این قطعه زمین دارای شیب قابل توجهی از غرب به شرق است که توسط یک چشم انداز بکر با گونه های درختی ارزشمند و صخره های طبیعی احاطه شده است.

مفهوم پروژه ایجاد یک ساختمان متنی است که به راحتی در محیط طبیعی قرار می گیرد، سبک، مطبوع و محجوب به نظر می رسد. این ساختمانی است که به خوبی با تمام عناصر محیط و منظره کار می کند و در عین حال زیبایی آن را بدون تسلط بیشتر می کند. طراحی ساده کاملاً تابع ویژگی‌های طبیعی ملک است – یک منشور مستطیلی کاملاً متعامد که بین درختان بلند و صخره‌های عظیم قرار می‌گیرد و بدون ایجاد مزاحمت در صفحه نمایش متراکم، در بین آن قرار می‌گیرد.

به منظور دستیابی به یک میمیک بیشتر، طراحی نماها به طور کامل در چوب های چوبی عمودی فنلاندی Thermоwood تکمیل شده است که کل سازه را احاطه کرده است. دینامیک با برداشتن حجم در چندین مکان که لجیا شکل می گیرد معرفی می شود، در حالی که خط تمیز شیشه بر آنها تأکید می شود.

 

یک نظر ارسال کنید